Üldised eeskirjad

Käesolevad ostutingimused koos nendes tingimustes viidatud dokumentidega on mõeldud teabe andmiseks MB "KMB Baltic" ("Müüja") ning www.sportier.lt veebipoes müüdavate kaupade müügi- ja ostutingimuste ("Tingimused") kohta isikutele, kes ostavad kaupu ("Kaup") veebipoest www.sportier.lt.

Neid tingimusi kohaldatakse Müüja ja Ostja vahelise mis tahes lepingu suhtes, mis käsitleb kaupade müüki ("Leping"). Palun lugege need tingimused hoolikalt läbi ja veenduge, et olete neist aru saanud, enne kui tellite veebipoest kaupu. Pange tähele, et Ostja on kohustatud nõustuma käesolevate Tingimustega ja privaatsuspoliitikaga enne tellimuse täitmist, kuid sellest keeldumine toob kaasa tellimuse täitmata jätmise ja kauba tellimata jätmise.

Juhime samuti tähelepanu, et neid tingimusi võib muuta, nagu on sätestatud tingimuste 6. osas. Soovitame teil iga kord, kui te kaupu tellite, vaadata Tingimused läbi, et tagada täielik arusaamine tingimustest, mille alusel teie tellimus tehakse.

Käesolevad tingimused ning kõik Müüja ja Ostja vahelised lepingud koostatakse ja sõlmitakse ainult inglise keeles.

Teave müüja kohta

Neid tingimusi kohaldatakse kaupade ostmise suhtes aadressil www.sportier.lt ("Veebipood"). Müüja on MB "KMB Baltic" - Leedu ettevõte, mis on nõuetekohaselt registreeritud ja tegutseb Leedu Vabariigis, juriidilise isiku kood 306653947, registreeritud asukoht Savanorių pr. 63-2, 03149, Vilnius. Müüja käibemaksukohustuslase kood on LT100016583318.

Tooted

Veebipoes olevad kaubapildid on ainult illustratiivsed. Kuigi Müüja teeb kõik endast oleneva, et kuvada Kaupade värvid võimalikult täpselt, ei saa Müüja garanteerida, et Ostja seadme ekraanil kuvatakse Kaupade värvid täpselt. Ostja mõistab, et kaubad võivad oluliselt erineda nende kujutistest. Kaupade pakend võib erineda e-poes esitatud piltidel näidatud pakendist.

Kui ei ole märgitud teisiti, on kõik veebipoes pakutavad kaubad saadaval. Kui tellitud kaupu ei saa müüa punktides 5.10 ja 9.5 sätestatud asjaolude tõttu, teavitatakse sellest Ostjat viivitamatult e-posti või muu sidevahendi (telefon või SMS) teel ning selliste kaupade tellimus tühistatakse.

Müüjal on õigus määrata konkreetse kauba minimaalne ja/või maksimaalne tellimiskogus ühes tellimuses.

Isikuandmete töötlemine

Müüja töötleb Ostja isikuandmeid kooskõlas privaatsuspoliitikaga. Kuna privaatsuspoliitikas on sätestatud tingimuste olulised sätted, soovitame Ostjal need hoolikalt läbi lugeda ja veenduda, et kõik privaatsuspoliitika tingimused on Ostjale selged ja vastuvõetavad.

Ostu-müügilepingu sõlmimine

Müüja tellimismenetlus annab ostjale võimaluse kontrollida ja parandada vigu enne lõpliku tellimuse esitamist. Soovitatav on, et Ostja loeks ja kontrolliks esitatud tellimust hoolikalt igas tellimuse esitamise etapis.

Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks, kui Ostja on veebipoes loonud ostukorvi, märkinud Ostja nime (ladina tähtedega) ja tarneaadressi, täpse postiindeksi, valinud makseviisi ja lugenud käesolevad Tingimused, vajutanud nupule "Telli" ning tasunud tellimuse eest või valinud pangaülekandega makseviisi. Tellimuse eest tasumata jätmist loetakse lepingu rikkumiseks. Müüjal on õigus võtta Ostjaga ühendust, kasutades Tellimuses märgitud telefoninumbrit või e-posti aadressi, sõlmitud lepingu alusel või lepingu täitmisega seoses tekkivate kahtluste lahendamiseks.

Kui Ostja esitab tellimuse ja tasub selle eest või valib pangaülekandega makseviisi, saadetakse Ostjale e-kiri, mis kinnitab tellimuse kättesaamist. Kui tellimus on esitatud, saadab Müüja Ostjale e-kirja ja/või SMSi, milles teavitab Ostjat sellest, et kaup on Ostjale saadetud. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping (tellimus) registreeritakse ja salvestatakse e-poe andmebaasis.

Lepingu sõlmimisega nõustub Ostja sellega, et elektrooniline käibemaksuga arve koos ostu üksikasjadega saadetakse talle esitatud e-posti aadressile. Arve saadetakse e-posti aadressile tööpäeviti maksimaalselt 10 (kuue) tööpäeva jooksul alates kuupäevast, mil Ostja sai kauba kätte. Käibemaksuarve väljastatakse koos kauba kättesaamise/üleandmise kuupäevaga.

Juhul kui Müüja ei saa Kaupa müüa, näiteks seetõttu, et Kaupa ei ole enam tootja laos, Kaupa ei müüda enam või e-poes esitatud hinnas on viga, teatab Müüja sellest Ostjale e-posti teel või muul viisil (telefoni või SMSi teel) ning tellimus tühistatakse. Juhul kui Ostja on kauba eest juba tasunud, tagastab Müüja makstud summad 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul.

Õigus muuta eeskirju

Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi muuta. Müüja ja ostja vahelises lepingus kohaldatakse iga kord, kui kaup tellitakse, lepingu sõlmimise kuupäeval kehtivaid tingimusi.

Kaupade tagastamine ja ühepoolne lepingust taganemine tarbija poolt, kes kasutab taganemisõigust.

Ostjal, kes on tarbija (füüsiline isik), on õigus kasutada taganemisõigust ilma mingit põhjust esitamata ja tagastada saadud kaup 14 päeva jooksul. See säte tähendab, et kui ostja otsustab nimetatud aja jooksul kaubast taganeda, kas kaalutlusel või muudel põhjustel, on tal õigus teatada müüjale oma soovist kaup müüjale tagastada ja saada makstud raha tagasi. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja.

Ostja (tarbija) ei saa taganemisõigust kasutada ministrite kabineti määruse nr 255 "Kauglepingut käsitlevad eeskirjad" punktis 22 sätestatud juhtudel, sealhulgas, kuid mitte ainult, kui:

  1. Kaubad on valmistatud Ostja spetsifikatsioonide järgi või kaubad on selgelt isikupärastatud (kohandatud vastavalt Ostja isiklikele vajadustele);
  2. kaup on kergesti riknev või hakkab aeguma;
  3. Ostja on avanud kauba pakendi, mida ei saa tervislikel ja hügieenilistel põhjustel tagastada;
  4. Kaubad on pärast tarnimist nende omaduste tõttu pöördumatult segunenud teiste esemetega.

Ostja õigus taganemisõigust kasutades 14 päeva jooksul lepingust ühepoolselt taganeda, tagastada kaup müüjale ja saada raha tagasi, kehtib ainult tarbijate (füüsiliste isikute) suhtes ja tekib alates lepingu sõlmimise kuupäevast. Teatud juhtudel, mille Müüja on kindlaks määranud, võib kvaliteetseid kaupu tagastada ka pikema aja jooksul. 14-päevane tähtaeg arvutatakse järgmiselt:

  1. Lepingu puhul alates kuupäevast, mil Ostja või kolmas isik, kes ei ole Ostja määratud vedaja (kuller), sai kauba kätte;
  2. kui ostja on tellinud mitu kaupa ühes tellimuses, mis tarnitakse eraldi, alates kuupäevast, mil ostja või ostja määratud kolmas isik, kes ei ole ostja määratud vedaja, on viimase kauba kätte saanud;
  3. mitmest partiist või osadest koosneva kauba tarnimise korral alates kuupäevast, mil ostja või ostja määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase kauba partii või osa;
  4. kaupade korrapärase tarnimise lepingute puhul alates kuupäevast, mil ostja või ostja määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud esimese kauba.

Ostja, kes soovib kaupu tagastada ja lepingust taganeda, peab saatma Müüjale vabas vormis täidetud taotluse, milles on esitatud otsus lepingust taganeda. Ostja teate kättesaamisel saadab Müüja viivitamata kinnituse teate kättesaamise kohta.

Kaubad vahetatakse ja/või tagastatakse klienditeeninduskeskustele, kui punktis "Taganemisõigus ja garantii" sätestatud eranditest ei tulene teisiti. Ostja tagastab või annab kauba Müüjale või Müüja poolt kauba vastuvõtmiseks volitatud isikule viivitamata ja igal juhul mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Müüjale kauba tagastamise (või taganemise) otsuse teatamise kuupäevast. Tähtaeg loetakse järgituks, kui ostja tagastab kauba enne 14 (neljateistkümne) päeva möödumist. Ostja võib kasutada oma õigust kaupu tagastada ainult siis, kui kauba tagastamise tähtaega ei ole ületatud ja kui kaupu on võimalik tagastada algses seisukorras ja müüa need täies või vähendatud hinnaga.

Ostjale, kes tagastab kauba, tagastatakse kõik kauba eest makstud summad, välja arvatud tarnekulud. Pärast kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab Müüja kauba hinna hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud toimingutest, mis ei ole vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimivuse kindlaksmääramiseks, st müüjal on õigus ühepoolselt vähendada ostjale tagastatavat summat proportsionaalselt kauba väärtuse vähenemisega. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, ei tohi olla kaotanud oma välimust (kahjustamata etiketid, kaitsekiled jne) ja seda ei tohi olla kasutatud. Kõik tagastatavad kaubad peavad olema varustatud originaalsiltide, kaitsekottide ja lisatarvikutega, millega need müüdi. Tagastatud kaubad peavad olema originaalpakendis (koos kasutusjuhendi ja garantiikaardiga, kui need on tarnitud koos kaubaga) samas seisukorras, nagu ostja neid ostis. Kauba eest saadud kingitused tuleb tagastada koos kaubaga.

Kui Ostja tagastab kauba selle mittevastava kvaliteedi tõttu, kohustub Müüja tagastama täielikult Ostja poolt mittevastava kauba eest makstud hinna ning hüvitama tarne- ja tagastamiskulud. Kui tagastatakse ainult osa kaubast, tagastatakse tarnekulud ainult juhul, kui sama tellimuse ülejäänud kauba suhtes oleks eraldi ostmisel kohaldatud madalamat tariifi kui see, mida kohaldati, kui kaup osteti koos tagastatava kaubaga, ja ainult kindlaksmääratud tariifide erinevuse ulatuses. Kui kauba tagastamiseks on valitud Müüja pakutavast teistsugune meetod, mille tulemuseks on ebaproportsionaalselt suured ja suuremad kulud, ei ole Müüja kohustatud kandma selliseid kauba tagastamisega seotud kulusid.

Müüja kannab tagastamisele kuuluvad summad üle ostja määratud pangakontole mis tahes pangas, mis tegutseb Leedu Vabariigis tavapärase äritegevuse käigus.

Müüjal on õigus mitte tagastada ostja makstud summasid enne, kui kaup on müüjale tagastatud ja kontrollitud.

Ostjal on õigus lepingust taganeda enne, kui kauba omandiõigus läheb üle ostjale, st enne, kui ostja saab kauba kätte. Juhul, kui kaup on Ostjale üle antud pärast lepingust taganemist:

  1. Ostja on kohustatud kauba viivitamatult Müüjale tagastama;
  2. välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta nõuetele, vastutab Ostja kauba Müüjale tagastamise kulude eest;
  3. Ostja peab hoolitsema mõistlikult selle eest, et kaup säiliks kuni selle tagastamiseni Müüjale.

Ostjal on kõikidel juhtudel õigused, mis tulenevad nõuetele mittevastava kauba müügist, nagu on sätestatud Leedu Vabariigi seadustes. Käesolevates tingimustes sätestatud tagastussätted ei mõjuta nende õiguste olemasolu.

Kohaletoimetamine

Kui Ostja valib kodutarne, toimetab kauba kohale transpordifirma Ostja kulul. Teatud juhtudel, mida Müüja täpsustab, toimetatakse kaup Müüja kulul kohale.

Ostja kohustub tellimisel täpsustama kauba täpse kohaletoimetamise koha, kui ta valib kauba koju toimetamise. Täpne tarnehind sõltub tellitud Kauba kaalust ja hinnast.  Mahalaadimis- ja laadimisteenused tuleb tellida eraldi enne kauba eest tasumist. Mahalaadimis- ja laadimisteenuse eest tasub ostja. Müüja eraldi korralduse korral tasub Müüja kauba mahalaadimise ja vedamise eest.

Ostja tellimus täidetakse enne saatuteates märgitud plaanilist tarnekuupäeva, välja arvatud Müüjast mitteolenevate sündmuste korral.

Kaup toimetatakse tavaliselt Ostja poolt määratud aadressile ettenähtud aja jooksul. Ostjat teavitatakse aLeedu e-posti teel kauba eeldatavast tarnekuupäevast. Kui on tellitud rohkem kui üks kaup, võidakse need tarnida erinevatel aegadel, kuna neid transporditakse erinevatest ladudest.

Kauba omandiõigus läheb Ostjale üle siis, kui kuller annab kauba Ostjale üle. Kauba juhusliku kadumise või kahjustumise risk läheb üle Ostjale, kui Ostja või kolmas isik, kes ei ole Ostja määratud vedaja (kuller), on kauba vastu võtnud.

Kohaletoimetamise ajal kontrollib Ostja või tema määratud kolmas isik koos transpordiettevõtte esindajaga pakendi seisukorda. Kui saadetise pakend on kahjustatud, on ostjal või ostja määratud kolmandal isikul õigus saadetist mitte vastu võtta. Sellisel juhul täidab kullerteenuse osutaja esindaja koos ostja või ostja määratud kolmanda isikuga spetsiaalse saadetise kontrolliaruande, mille esitab kullerteenuse osutaja esindaja, märkides leitud kahjustused.

Kui ostja või ostja määratud kolmas isik on kaubasaadetise vastu võtnud ja kullerteenuse osutaja esindaja poolt esitatud andmekandjal või märkusteta paberkandjal saatelehel allkirjastanud, loetakse kaup kahjustamata pakendis tarnitud olevat ja andmekandjal või märkusteta paberkandjal saatelehel märgitud lisateenused nõuetekohaselt osutatud, kui ei ole märgitud teisiti.

Kauba üleandmisel ja üleandmisel ostja poolt määratud aadressil loetakse kaup ostjale üleantuks, olenemata sellest, kas ostja või mõni kolmas isik, kes võtab kauba määratud aadressil vastu, võtab kauba tegelikult vastu. Kui kaupa ei toimetata kohale ettenähtud tarnekuupäeval, teavitab ostja sellest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval pärast ettenähtud tarnekuupäeva, müüjat. Kui Ostja ei võta kaupa vastu, peab Ostja esitama kauba vastuvõtva isiku andmed tellimuse tarneandmete täitmisel. Kauba vastuvõtmisel tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument, et ostja oleks nõuetekohaselt identifitseeritav. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta, kuid kaup on toimetatud Ostja poolt määratud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada Müüja vastu mingeid nõudeid kauba tarnimise eest ebasobivale isikule.

Ostja kontrollib kauba pakendit, kogust, kvaliteeti, valikut, tarvikuid ja koostet 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba tarnimisest. Kui Ostja ei täida seda kohustust ettenähtud aja jooksul ega esita Müüjale pretensiooni, loetakse, et Kauba pakend on nõuetekohases seisukorras ning kogus, kvaliteet, sortiment, tarvikud ja kokkupanek vastavad lepingu tingimustele.

Kaupade hind ja tarnekulud

Hinnad on veebipoes näidatud kujul. Müüja teeb kõik endast oleneva, et tagada, et kaupade hinnad on Ostja tellimuse esitamise ajal õiged. Kaupade hinnad võivad muutuda, kuid sellised muudatused ei mõjuta juba sõlmitud lepingut.

Kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu (kui see on kohaldatav) Leedu Vabariigis sel ajal kehtiva määra alusel.

Kaupade hinnad ei sisalda tellimuse ettevalmistamise, tarnimise ja veo kulusid. Veebipoes esitatud tarnekulud võivad muutuda.

Arvestades asjaolu, et Müüja e-poes on väga lai kaubavalik, ei saa vaatamata Müüja mõistlikele pingutustele välistada, et Kauba hind võib olla Müüjast mitteoleneva tehnilise vea tõttu vale. Kui Müüja tuvastab, et Kauba hind on vale, teavitab Müüja sellest Ostjat e-posti või muu sidevahendi (telefon või SMS) teel ja tühistab tellimuse. Ostja peab soovi korral tellima samad kaubad uue õige hinnaga uuesti.

Maksmine

Ostja võib kauba eest tasuda otsepangamakse, maksekaardi või pangaülekandega.

Juriidilistel isikutel soovitatakse makse kiiremaks tuvastamiseks esitada oma ettevõtte registreerimisnumber tellimuse andmetes. Sel viisil kinnitatakse tellimus süsteemis kiiremini ja tellimus töödeldakse kiiremini.

Maksmisega seotud üksikasjalik teave on esitatud jaotises "Maksmine".

Ostja kohustused

Ostja kohustub esitama ostuvormil ainult õiged ja täielikud andmed. Kui registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, on Ostja kohustatud neid viivitamatult ajakohastama. Ostja kohustub kasutama veebipoodi õiglaselt ja korrektselt ning mitte häirima selle toimimist või töökorras olekut. Kui Ostja ei täida seda kohustust, on Müüjal õigus piirata, peatada (lõpetada) Ostja e-poe kasutamine ilma eelneva etteteatamiseta ning Müüja ei vastuta Ostjale sellega seoses tekkinud kahjude eest. 

Ostja on kohustatud tasuma tellitud kauba eest ja võtma selle vastu vastavalt käesolevatele tingimustele.

Olenemata käesolevate tingimuste teistes punktides sätestatud kohustustest, kohustub Ostja enne kaupade kasutamist (sealhulgas enne nende kokkupanemist, kokkupanemist jne) kontrollima kaupu ja veenduma, et saadud kaubad on Ostja poolt tellitud kaubad.

Ostja on kohustatud täitma kõiki muid käesolevates tingimustes ja Leedu Vabariigi seadustes sätestatud nõudeid.

Tootja garantii

Mõnele Müüja müüdud kaubale kehtib tootja garantii. Garantii üksikasjad ja kohaldatavad tingimused on sätestatud tootjagarantiis, mis on tarnitud koos kaubaga. Tootja garantii täiendab Ostja õigusi seoses defektsete kaupadega.

Müüja kohustused

Müüja kohustub tegema kõik endast oleneva, et Ostja saaks e-poes pakutavaid teenuseid nõuetekohaselt kasutada, samuti austama Ostja privaatsust ja töötlema Ostja isikuandmeid ainult vastavalt Tingimustele, privaatsuspoliitikale ja Leedu Vabariigi õigusaktidele. 

Müüja kohustub täitma kõiki käesolevates Tingimustes sätestatud nõudeid.

Toote kvaliteet

Müüja tagab kauba kvaliteedi (seaduslik kvaliteedigarantii). Müüja annab erinevatele kaubaliikidele teatud aja jooksul kehtiva kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on täpsustatud koos kaubaga esitatud dokumentides.

Kauba puudused kõrvaldatakse ja nõuetele mittevastav kaup asendatakse või tagastatakse vastavalt käesolevates tingimustes sätestatud korrale ja võttes arvesse Leedu Vabariigis kehtivate õigusaktide nõudeid.

Ostja, kes soovib esitada kaebuse vigase või mittetäieliku kauba kohta, võib seda teha e-posti aadressil [email protected].

Reklamatsiooni esitamisel peab Ostja märkima Kauba ostutellimuse numbri, Kauba defekti, kahjustuse või puuduva osa tunnused, esitama muud tõendid, näiteks foto Kaubast, foto defektsest kohast (kui tegemist on mehaanilise defektiga ja seda on võimalik pildistada), foto Kauba pakendist jne.

Reklamatsiooni esitamisel peab Ostja täpsustama, millisel viisil ta soovib, et reklamatsiooni lahendataks:

  1. Müüja poolt kauba mittevastavuse - puuduste - kõrvaldamine mõistliku aja jooksul ilma hüvitiseta, kui puudusi on võimalik kõrvaldada;
  2. vähendada vastavalt ostuhinda;
  3. asendada kaup analoogse kvaliteediga kaubaga, välja arvatud juhul, kui puudused on väiksemad või ostja põhjustatud;
  4. tühistada leping ja tagastada ostjale kauba eest makstud summa, kui ebakvaliteetse kauba müük kujutab endast tellimuse olulist rikkumist.

Pärast nõude läbivaatamist esitatakse vastus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul.

Vastutus

Ostja vastutab e-poe kaudu tehtud toimingute eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, ostuvormil esitatud andmete õigsuse eest. Ostja vastutab registreerimisvormil esitatud andmete vigade või ebatäpsuste tagajärgede eest.

Ostuvormi täitmisega veebipoes vastutab Ostja oma sisselogimisandmete säilitamise ja/või edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui veebipoes pakutavaid teenuseid kasutavad kolmandad isikud, kes on sisse loginud veebipoodi, kasutades Ostja sisselogimisandmeid, käsitleb Müüja sellist isikut Ostjana ja Ostja vastutab kõigi selliste kolmandate isikute poolt veebipoes sooritatud toimingute eest.

Müüja on, niivõrd kui see ei ole vastuolus kohaldatava õigusega, vabastatud igasugusest vastutusest juhtudel, kui kahju on põhjustatud sellest, et Ostja ei ole tutvunud käesolevate tingimuste, käesoleva privaatsuspoliitika ja muude nendes tingimustes viidatud dokumentidega, kuigi talle on antud selleks võimalus, ilma et see piiraks Müüja soovitusi ja kohustusi.

Ostja on kohustatud tagama, et tema sisselogimisandmeid hoitakse turvaliselt ja neid ei avaldata ning tagama, et andmed on teada ja neid kasutab ainult Ostja, ning mitte avaldama või muul viisil võimaldama teistel isikutel andmetega tutvuda või neid kasutada. Kui on kahtlus, et sisselogimisandmetele on saanud juurdepääsu mõni teine isik, tuleb sellest viivitamatult teatada Müüjale ning Müüjat tuleb viivitamatult teavitada sisselogimisandmete rikkumisest või avalikustamisest. Kõik toimingud, mis on tehtud Ostja tunnuskoodi kasutades, loetakse Ostja poolt sooritatuks ja Ostja võtab täieliku vastutuse selliste toimingute tagajärgede eest.

Pooled vastutavad e-poe kaudu sõlmitud lepingu rikkumise eest Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

Juhul kui Müüja rikub käesolevate tingimuste sätteid, vastutab Müüja igasuguse kahju eest, mida Ostja kannab käesolevate tingimuste rikkumise prognoositava tagajärjena. Kahju või kahju loetakse prognoositavaks, kui see on Müüja rikkumise ilmne tagajärg või kui selline kahju või kahju oli Müüjale ja Ostjale lepingu sõlmimise ajal teada.

Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebilehtedel esitatud teabe eest, isegi kui Ostjad pääsevad nendele veebilehtedele Müüja e-poes oleva lingi kaudu.

Müüjast mitteolenevad sündmused

Müüja ei vastuta lepingu või lepingust tulenevate kohustuste täitmata jätmise või täitmisega viivitamise eest, kui selline suutmatus või viivitus on tingitud Müüjast sõltumatutest sündmustest, mis tähendab mis tahes tegu või sündmust, mis on väljaspool Müüja mõistlikku kontrolli.

Müüjast sõltumatute sündmuste korral, mis mõjutavad Müüja lepingujärgsete kohustuste nõuetekohast täitmist, teavitab Müüja sellest viivitamata Ostjat ning Müüja lepingujärgsete kohustuste täitmine peatatakse ja kohustuste täitmise tähtaega pikendatakse Müüjast sõltumatute sündmuste kestusega võrdse aja võrra. Kui Müüjast mitteolenevad sündmused mõjutavad kauba üleandmist Ostjale, lepib Müüja kokku uue tarnekuupäeva pärast Müüjast mitteolenevate sündmuste lõppemist.

Teabe saatmine

Eeskirjades kasutatav mõiste "kirjalik" hõlmab ka e-kirju. Kirjalikuks suhtlemiseks Müüjaga või juhul, kui Tingimused nõuavad, et Ostja suhtleks Müüjaga kirjalikult, saadab Ostja Müüjale e-kirja aadressil [email protected]. Müüja teavitab Ostjat kirjalikult teate kättesaamisest.

Müüja saadab kõik teated Ostjale ostja poolt ostuavaldusel esitatud e-posti aadressile.

Muud sätted

Neid tingimusi kohaldatakse Müüja ja Ostja vahelise lepingu suhtes koos tingimustes sõnaselgelt nimetatud dokumentidega. Kõik käesolevatest tingimustest kõrvalekaldumised kehtivad ainult siis, kui need on tehtud kirjalikult.

Ostjal on Leedu Vabariigi seaduste alusel teatavad õigused seoses ebakvaliteetse kaubaga. Käesolevad tingimused ei ole tõlgendatavad nii, et need piiravad või piiravad selliste õiguste kasutamist.

Kui kohus tunnistab käesolevate tingimuste mis tahes sätte ebaseaduslikuks, kehtetuks või jõustamatuks, jäävad käesolevate tingimuste ülejäänud sätted täielikult jõusse. Kõik käesolevate tingimuste sätted, mis on tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või jõustamatuks ainult osaliselt või teatud ulatuses, jäävad kehtima selles ulatuses, milles neid ei tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või jõustamatuks.

Käesolevate tingimuste ja käesolevate tingimuste kohaste pooltevaheliste suhete (sealhulgas lepingu sõlmimise, kehtivuse, kohaldamise ja lõpetamise) suhtes kohaldatakse Leedu Vabariigi seadusi ja neid tõlgendatakse vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.

Kõik käesolevatest tingimustest või nende rikkumisest, lõpetamisest või kehtivusest tulenevad või nendega seotud vaidlused, vaidlused või nõuded lahendatakse lõplikult vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.

Ostja võib esitada taotlusi või kaebusi Müüja e-poest ostetud Kaupade kohta e-posti aadressil [email protected].